Communiceer
Duidelijk en
eerlijk

Goed om te weten

Een eigen brochure?

04-11-2021

geschreven door Femke Nauwelaerts

Een mooie brochure waarin je jouw bedrijf, product of diensten kan voorstellen, bepaalt mee de uitstraling van jouw bedrijf en daar helpen we graag bij. We denken mee na over de doelgroep die je met de brochure wil bereiken en bedenken op basis daarvan een concept. Verder nemen we alles van A tot Z onder handen en kunnen we de fotografie, copywriting, lay-out en het drukwerk voor je verzorgen.

lees meer

Laat weten dat je er nog bent met online communicatie

26-10-2021

geschreven door Femke Nauwelaerts

Online media zijn constant in beweging en winnen nog steeds aan belang. Met een sterk inhoudelijke website, interessante nieuwsbrieven en regelmatige updates op sociale media bouw je ook online een eigen identiteit uit.

lees meer

De beste wensen

22-12-2020

geschreven door Femke Nauwelaerts

We wensen u een sfeervol eindejaar en een spetterend 2021

Vanaf woensdag 23 december t/m 3 januari zijn we gesloten maar vanaf maandag 4 januari staan we weer voor u klaar in een gloednieuw jaar!

lees meer

Een 'voelbaar' contact met tastbare communicatie

17-11-2020

geschreven door Femke Nauwelaerts

Videocalls, mails, … allemaal mooi en handig maar wel vluchtig. En dat terwijl we de afgelopen maanden ontdekt hebben dat het in deze supersnelle, digitale tijden gewoon wel eens deugd kan doen om de pauzeknop in te drukken. Gedaan met eindeloos scrollen en opnieuw even naar het goeie, ouwe papieren drukwerk.

lees meer

De revival van print

22-01-2020

geschreven door Femke Nauwelaerts

De geur van een nieuw magazine, het geritsel van papier, ... Ben je van mening dat print geen plaats meer heeft in onze vluchtige, digitale maatschappij? Dat is jammer en ook een beetje onterecht want print is weer heerlijk populair en de vraag naar flyers, brochures, folders, relatiemagazines, ... neemt weer toe. De kracht van print? Die ligt in het leun-even-achterover-gevoel dat onontbeerlijk is in onze snel, sneller, snelst maatschappij.

lees meer

'Duurzaam' communiceren

29-08-2018

geschreven door

Wist je dat print(papier) nog steeds een belangrijk communicatiemiddel is? In heel wat communicatiecampagnes wordt nog steeds een combinatie gemaakt van online en print. Papier heeft nochthans geen al te best imago, het wordt verspild dat het een lieve lust is en het lijkt wel dat er voor elk blad dat je uit de printer laat rollen een arme boom moet sneuvelen. Maar is het alternatief dan zoveel beter?

lees meer

Omdat het oog ook wat wil

06-02-2018

geschreven door Femke Nauwelaerts

Of je nu door de straat wandelt, door je Facebook-feed aan het scrollen bent of door een tijdschrift bladert, ... ook jouw oog valt eerst op een leuke foto of aantrekkelijk beeld en pas nadien op de begeleidende tekst, toch? We leven in een beeldcultuur waarbij beelden ervoor zorgen dat een (potentiële) lezer sneller gemotiveerd raakt om een bepaalde boodschap van naderbij te bekijken, de begeleidende tekst te lezen en tenslotte geïnteresseerd te raken. Daarom is het belangrijk om in alles wat je communiceert gebruik te maken van een sterk visuele ondersteuning en daarbij zijn bewegende beelden het allersterkst.

lees meer

Heeft uw website zijn houdbaarheidsdatum bereikt?

07-12-2017

geschreven door Femke Nauwelaerts

Wist u dat de gemiddelde levensduur van een website 3 tot 5 jaar bedraagt? En dat dat zelfs al een optimistische inschatting is? De afgelopen jaren zijn de technieken in de webwereld constant geëvolueerd en verbeterd, net zoals de techniek van tv's, auto's en telefoons. Met de cyberaanvallen in het achterhoofd rees bij heel wat mensen de vraag in hoeverre onze IT-systemen en websites veilig zijn om zo'n aanval te doorstaan.

lees meer

Lees jij de reclamefolders nog?

09-06-2017

geschreven door Femke Nauwelaerts

Uit een onderzoek van marketingbedrijf BD myShopi blijkt dat maar liefs 9 op de 10 Belgen de reclamefolders nog uitgebreid doorneemt en dat ze een handig hulpmiddel zijn bij het opstellen van de wekelijkse boodschappenlijstjes. De perceptie dat de gratis reclamefolders rechtstreeks in de papiermand zouden belanden blijkt dus een mythe te zijn.

lees meer

Wijziging in belastingsreglement op verspreiding van niet-geadresseerd drukwerk

10-03-2017

geschreven door Femke Nauwelaerts

Wie folders bedeelt kent ze vast, de gemeentelijke taksen die op de verspreiding van het drukwerk geheven worden. Een factuur die in de meeste gevallen enkele weken na de bedeling in de brievenbus valt en een aanzienlijk budget vergt. In Heist-op-den-Berg kwam er onlangs een aanpassing aan het belastingreglement omtrent  de verspreiding van niet-geadresseerde drukwerken.

lees meer

Nieuw in de brievenbus, of toch niet helemaal?

23-01-2017

geschreven door Femke Nauwelaerts

Vorige week viel de eerste editie van 'Deze Week' in de brievenbus. "De eerste editie van wat?" horen we u denken ... Wel, huis-aan-huis krant 'De Streekkrant' kreeg een make-over en heet voortaan 'Deze Week', een gratis krant die vooruitblikt op de komende week met extra veel aandacht voor wat er gebeurt in de regio.

lees meer

Een goede communicatiepartner ... een meerwaarde voor je bedrijf

07-12-2016

geschreven door Femke Nauwelaerts

Communicatie en reclame is alomtegenwoordig en je komt er elke dag mee in contact, vaker dan je denkt zelfs. Thuis vallen er wekelijks allerlei krantjes in reclamefolders in de brievenbus met de strafste promoties, hoor je reclameboodschappen op de radio en worden de programma’s en films op televisie onderbroken met de meest aanlokkelijke reclamefilmpjes. Ook op straat valt er niet aan te ontsnappen want je kent ze wel, die grote billboards langs de kant van de weg of de bestelwagens met logo’s erop. Om nog maar te zwijgen over alle merken die je online tegenkomt … Algemeen geldt dat wanneer je niet gezien wordt, mensen en dus ook jouw potentiële klanten je niet zullen kennen. Zonde toch? Maar hoe kan je er nu voor zorgen dat mensen zich jou herinneren wanneer ze je nodig hebben?

lees meer