Een herkenbaar logo, een frisse folder waarin je jouw bedrijf of product / dienst kan voorstellen, een stijlvolle uitnodiging, een informatieve affiche, ... Het is mooi meegenomen wanneer alles waarmee je uitpakt op elkaar wordt afgestemd. Het drukwerk bepaalt immers mee de uitstraling van jouw bedrijf en daar helpen we je graag bij.
Een folder, bedoeld voor huis-aan-huisbedeling, die het ruime gamma aan slaapcomfort weerspiegelt dat je terugvindt bij Bosmans Slaapcomfort. Wij verzorgden de totaalopvolging hiervan, van het opvragen van materiaal bij diverse leveranciers over de copywriting, de lay-out en het uiteindelijke drukwerk. Bovendien regelden wij ook alle praktische zaken voor de bedeling van deze folder in een ruime regio.
Een folder, bedoeld voor huis-aan-huisbedeling, die het ruime gamma aan slaapcomfort weerspiegelt dat je terugvindt bij Bosmans Slaapcomfort. Wij verzorgden de totaalopvolging hiervan, van het opvragen van materiaal bij diverse leveranciers over de copywriting, de lay-out en het uiteindelijke drukwerk. Bovendien regelden wij ook alle praktische zaken voor de bedeling van deze folder in een ruime regio.
Een brochure die een vleugje glamour en luxe mocht uitstralen voor de eigen collectie van Bosmans Slaapcomfort. De samenstelling van de brochure maar ook de teksten, de lay-out en het drukwerk gingen door onze handen.
Een brochure die een vleugje glamour en luxe mocht uitstralen voor de eigen collectie van Bosmans Slaapcomfort. De samenstelling van de brochure maar ook de teksten, de lay-out en het drukwerk gingen door onze handen.
>> Dat mooie verhaal lees je hier: https://bit.ly/3w5CNBE
>> Dat mooie verhaal lees je hier: https://bit.ly/3w5CNBE
Koken, een feest! Dat blijkt alvast uit het gloednieuwe inspiratieboek dat we voor Kovera Keukens mochten creëren. Laat je inspireren door tal van foto's, praktische informatie en interessante weetjes.
Koken, een feest! Dat blijkt alvast uit het gloednieuwe inspiratieboek dat we voor Kovera Keukens mochten creëren. Laat je inspireren door tal van foto's, praktische informatie en interessante weetjes.
Koken, een feest! Dat blijkt alvast uit het gloednieuwe inspiratieboek dat we voor Kovera Keukens mochten creëren. Laat je inspireren door tal van foto's, praktische informatie en interessante weetjes.
Koken, een feest! Dat blijkt alvast uit het gloednieuwe inspiratieboek dat we voor Kovera Keukens mochten creëren. Laat je inspireren door tal van foto's, praktische informatie en interessante weetjes.
Een stijlvol mapje om offertes en documentatie in te presenteren en een aantrekkelijk foldertje waarin het veelzijdige aanbod van NVH Van Heukelom vermeld staat. We creëerden beiden zonder de huisstijl uit het oog te verliezen.
Dat er heel wat te ontdekken valt dicht bij huis toont de nieuwste brochure van Heist-op-den-Berg. Voor team Toerisme van de gemeente mochten we de vorige brochure een update geven met nieuwe fotografie, extra tekstjes en info. Wij zorgden voor de fotografie, de lay-out, de copywriting en het drukwerk.
Dat er heel wat te ontdekken valt dicht bij huis toont de nieuwste brochure van Heist-op-den-Berg. Voor team Toerisme van de gemeente mochten we de vorige brochure een update geven met nieuwe fotografie, extra tekstjes en info. Wij zorgden voor de fotografie, de lay-out, de copywriting en het drukwerk.
Voor de kwalitatieve zadels van AK Saddlery wilde Hopa Sport een foldertje creëren om achter te laten bij potentiële klanten. Wij zochten naar mooi fotomateriaal om de juiste sfeer te zetten, schreven passende teksten en goten alles in een mooie lay-out. Ook het drukwerk namen we voor onze rekening.
Voor de kwalitatieve zadels van AK Saddlery wilde Hopa Sport een foldertje creëren om achter te laten bij potentiële klanten. Wij zochten naar mooi fotomateriaal om de juiste sfeer te zetten, schreven passende teksten en goten alles in een mooie lay-out. Ook het drukwerk namen we voor onze rekening.
Met De Grote Heistse Tombola slaan de Gemeente Heist-op-den-Berg en de lokale handelaars de handen in elkaar om het lokaal kopen extra in de kijker te zetten. Wij verzorgden het ontwerp en het drukwerk voor deze unieke campagne. Een opvallende affiche, tombolalotjes en een handige insteekdoos om alle deelnemende formuliertjes te verzamelen. Daarnaast verzorgden we ook het beeldmateriaal voor op de sociale media en de LED-schermen van de gemeente en advertenties in C-magazine en het Reklameklokje.
Een lekker handig mapje om alles bij elkaar te houden en ideaal om een offerte netjes aan een (potentiële) klant te overhandigen. In deze map kan je ook een naamkaartje steken.
Het polieren van betonvloeren vereist vakmanschap dat Corthout Beton als geen ander beheerst. Zij zijn een betrouwbare partner die zowel binnen als buiten pareltjes van vloeren kunnen toveren. In deze inspirerende B2B-brochure worden hun troeven en schitterende realisaties in de verf gezet. Voor deze brochure werd de lay-out en de copywriting verzorgd door DE BIE.
Corthout Beton heeft 'concrete' ideeën voor u en die werden onder andere vertaald in een flyer die voornamelijk gebruikt wordt op beurzen. Op deze flyer komen enkele projecten aan bod die een goed beeld geven van wat er mogelijk is met polybeton. Wij zorgden voor het ontwerp en het drukwerk.
Corthout Beton opende de allereerste toonzaal voor polybetonvloeren, een primeur. Voor de openingsreceptie creëerden wij een stijlvolle, modern ogende uitnodiging en zorgden we voor het drukwerk. Voor het papier werd gekozen voor goudpapier dat met 1 kleur (zwart) bedrukt werd.
Het Pigment zorgt voor de finishing touch in je woning en dat komt mooi tot uiting in de nieuwe, stijlvolle brochure vol met foto's van eigen realisaties, tips en allerlei praktische informatie.
Het Pigment zorgt voor de finishing touch in je woning en dat komt mooi tot uiting in de nieuwe, stijlvolle brochure vol met foto's van eigen realisaties, tips en allerlei praktische informatie.
Het Pigment zorgt voor de finishing touch in je woning en dat komt mooi tot uiting in de nieuwe, stijlvolle brochure vol met foto's van eigen realisaties, tips en allerlei praktische informatie.
VDP Lanscaping & Pools wilde graag een nieuwe folder om naar de beurs te trekken en achter te laten bij (potentiële) klanten. De schitterende projectfoto's komen mooi tot uiting en krijgen een woordje uitleg mee.
VDP Lanscaping & Pools wilde graag een nieuwe folder om naar de beurs te trekken en achter te laten bij (potentiële) klanten. De schitterende projectfoto's komen mooi tot uiting en krijgen een woordje uitleg mee.
TWS wilde graag een aantrekkelijke folder die ze mee konden nemen naar de beurzen waaraan ze deelnemen. Hun talrijke projecten kwamen mooi tot uiting op de foto's waarmee we aan de slag mochten gaan, wij zorgden voor de teksten en de lay-out van de folder en integreerden bovendien Engels als tweede taal. Het vertaalwerk hiervoor gebeurde eveneens in eigen huis.
TWS wilde graag een aantrekkelijke folder die ze mee konden nemen naar de beurzen waaraan ze deelnemen. Hun talrijke projecten kwamen mooi tot uiting op de foto's waarmee we aan de slag mochten gaan, wij zorgden voor de teksten en de lay-out van de folder en integreerden bovendien Engels als tweede taal. Het vertaalwerk hiervoor gebeurde eveneens in eigen huis.
Voor MVH Architecten creëerden we een nieuw logo dat een strakke, architecturale stijl uitstraalt. Dit nieuwe logo werd onder andere toegepast op een stijlvol naamkaartje met lasercut letters.
Een nieuwe brochure vol warme verhalen, inspirerende foto's en boeiende info ... kortom, de ideale sfeerschepper om te tonen wat De Backer Haarden je te bieden heeft. Deze inspiratiebrochure telt meer pagina's dan ooit want er was gewoon vanalles te vertellen. Wij coördineerden de volledige brochure en zorgden voor de teksten en het design van deze brochure.
Een nieuwe brochure vol warme verhalen, inspirerende foto's en boeiende info ... kortom, de ideale sfeerschepper om te tonen wat De Backer Haarden je te bieden heeft. Deze inspiratiebrochure telt meer pagina's dan ooit want er was gewoon vanalles te vertellen. Wij coördineerden de volledige brochure en zorgden voor de teksten en het design van deze brochure.
update van de bestaande brochure ter gelegenheid van de opening van de nieuwe showroom
update van de bestaande brochure ter gelegenheid van de opening van de nieuwe showroom
Etiket voor ginflesje ter gelegenheid van de opening van de nieuwe showroom
Met deze brochure vol warme verhalen en inspirerende foto's scheppen we de ideale sfeer om te tonen wat De Backer Haarden te bieden heeft. Deze inspiratiebrochure telt 48 pagina's die een mooie voorstelling geven van wie De Backer Haarden is, wat ze doen en waar ze voor staan met leuke to the point geschreven teksten en vooral heel veel prachtige foto's van eigen realisaties!
Met deze brochure vol warme verhalen en inspirerende foto's scheppen we de ideale sfeer om te tonen wat De Backer Haarden te bieden heeft. Deze inspiratiebrochure telt 48 pagina's die een mooie voorstelling geven van wie De Backer Haarden is, wat ze doen en waar ze voor staan met leuke to the point geschreven teksten en vooral heel veel prachtige foto's van eigen realisaties!
Met deze 40 pagina's tellende brochure scheppen we de ideale sfeer om te tonen wat De Backer Haarden te bieden heeft. Een voorstelling van wie De Backer Haarden is en wat ze doen, leuke to the point geschreven teksten en vooral heel veel prachtige foto's van eigen realisaties!
Bij de opening van de gloednieuwe belevingsshowroom in Lille hoort een stijlvolle uitnodiging. Die maakten we op Amerikaans formaat en we zorgden voor een bijpassende omslag in klassevol zwart.
Voor Best Kip mochten we een nieuw logo ontwerpen. De kleuren rood, geel en blauw moesten behouden blijven en verder gingen we aan de slag met het kip-en-het-ei-verhaal.
Best Kip levert tal van producten uit naar supermarkten, slagers, traiteurs en wilde hun assortiment voorstellen in een aantrekkelijk drukwerk. We creëerden 3 themafolders met het basisassortiment, het aanbod voor op de BBQ en een wildfolder. Al deze folders (3-luik of 4-luik) werden op een kwalitatief, stevig papier gedrukt en bovendien vertaald naar het Frans.
Best Kip levert tal van producten uit naar supermarkten, slagers, traiteurs en wilde hun assortiment voorstellen in een aantrekkelijk drukwerk. We creëerden 3 themafolders met het basisassortiment, het aanbod voor op de BBQ en een wildfolder. Al deze folders (3-luik of 4-luik) werden op een kwalitatief, stevig papier gedrukt en bovendien vertaald naar het Frans.
Best Kip levert tal van producten uit naar supermarkten, slagers, traiteurs en wilde hun assortiment voorstellen in een aantrekkelijk drukwerk. We creëerden 3 themafolders met het basisassortiment, het aanbod voor op de BBQ en een wildfolder. Al deze folders (3-luik of 4-luik) werden op een kwalitatief, stevig papier gedrukt en bovendien vertaald naar het Frans.
Schilderwerken Léjo gaf ons de opdracht een stijlvolle, eenvoudige website als online visitekaartje te creëren. DE BIE verzorgde het design, de copywriting en de realisatie van deze website. Je kan de website bekijken op
www.schilderwerken-lejo.be
Schilderwerken Léjo gaf ons de opdracht een stijlvolle, eenvoudige website als online visitekaartje te creëren. DE BIE verzorgde het design, de copywriting en de realisatie van deze website. Je kan de website bekijken op
www.schilderwerken-lejo.be
Een waaier aan mogelijkheden, dat is wat DE BIE | creative communication te bieden heeft. Om al onze troeven in de kijker te zetten creëerden we een mapje vol kleurrijke communicatie-inspiratie.
DE BIE is uw partner in communicatie met regionale touch. In onze brochure bundelden we al onze troeven en komen de verschillende pijlers van onze dienstverlening aan bod zoals drukwerk, copywriting, adverteren, online en onze eigen media.
DE BIE is uw partner in communicatie met regionale touch. In onze brochure bundelden we al onze troeven en komen de verschillende pijlers van onze dienstverlening aan bod zoals drukwerk, copywriting, adverteren, online en onze eigen media.
DE BIE is uw partner in communicatie met regionale touch. In onze brochure bundelden we al onze troeven en komen de verschillende pijlers van onze dienstverlening aan bod zoals drukwerk, copywriting, adverteren, online en onze eigen media.
DE BIE is uw partner in communicatie met regionale touch. In onze brochure bundelden we al onze troeven en komen de verschillende pijlers van onze dienstverlening aan bod zoals drukwerk, copywriting, adverteren, online en onze eigen media.
Een drukwerk om Radio Christina in de kijker te zetten. Christina groeide uit van kleine radiopiraat tot een semiprofessioneel radiostation. Elke dag wordt je overspoeld door een heerlijke mix van toffe muziek, pittige presentatie en een sterke knipoog naar de regio. Meer weten: www.christina.be
Een drukwerk om Radio Christina in de kijker te zetten. Christina groeide uit van kleine radiopiraat tot een semiprofessioneel radiostation. Elke dag wordt je overspoeld door een heerlijke mix van toffe muziek, pittige presentatie en een sterke knipoog naar de regio. Meer weten: www.christina.be
Een drukwerk met alle informatie over C-magazine zoals verschijningsdata, tarieven, regio, ... C-magazine is een regionaal magazine dat je heel wat pittige plaatsjes om te koesteren doet ontdekken, maar ook de ultieme cadeautips, activiteiten die de moeite waard zijn om bij te wonen en verborgen pareltjes uit de regio.
Een drukwerk met alle informatie over C-magazine zoals verschijningsdata, tarieven, regio, ... C-magazine is een regionaal magazine dat je heel wat pittige plaatsjes om te koesteren doet ontdekken, maar ook de ultieme cadeautips, activiteiten die de moeite waard zijn om bij te wonen en verborgen pareltjes uit de regio.
Een drukwerk voor C-life.be, het online verlengstuk van C-magazine waar je naast de reportages en acties uit het magazine ook heel wat extra informatie vindt. Je leest er de leukste reportages en regionale nieuwsberichten, ontdekt er heel wat activiteiten uit de regio en vindt er informatie en acties van handelaars uit de buurt.
Een drukwerk voor C-life.be, het online verlengstuk van C-magazine waar je naast de reportages en acties uit het magazine ook heel wat extra informatie vindt. Je leest er de leukste reportages en regionale nieuwsberichten, ontdekt er heel wat activiteiten uit de regio en vindt er informatie en acties van handelaars uit de buurt.
Een drukwerk voor Bergstraat.be waar je meer te weten komt over het reilen en zeilen in Heist-centrum. Voor de bezoeker is deze website de perfecte manier om snel veel te weten te komen over shoppen in Heist. Je vindt er informatie over de handelaars en horeca-adresjes, parkeergelegenheid en tal van nieuwigheden.
Een drukwerk voor Bergstraat.be waar je meer te weten komt over het reilen en zeilen in Heist-centrum. Voor de bezoeker is deze website de perfecte manier om snel veel te weten te komen over shoppen in Heist. Je vindt er informatie over de handelaars en horeca-adresjes, parkeergelegenheid en tal van nieuwigheden.
De eindejaarsactie in Putte is al heel wat jaren een vaste waarde en dit jaar mochten we de look & feel van deze campagne mee bepalen. Het uitgewerkte concept werd doorgetrokken in al het drukwerk, belettering, advertenties en ook online om de campagne kracht bij te zetten.
Bij de eindejaarsactie in Putte draait het erom zoveel mogelijk loten te verzamen bij de deelnemende handelaars om je kans om te winnen te vergroten. Het campagnebeeld werd dit jaar ook doorgetrokken op de eindejaarsloten.
De Putse Feesten trappen elk jaar de zomer op gang. Handelaars zetten dan hun deuren wagenwijd open en er is heel wat randanimatie. De mediacampagne werd door ons verzorgd van concept tot uitwerking, waarbij ook affiches en flyers geïntegreerd werden om het evenement te promoten.
Om de aankondiging van de Putse Feesten extra kracht bij te zetten werden ook Herasbanners geplaatst op belangrijke invalswegen van en naar Putte.
Voor de opening van de kunstgalerij creëerden we een stijlvolle uitnodiging en kozen we voor gouden omslagen. Voor de exclusieve genodigden werd ook een extra inlegvelletje voorzien.
Voor het ontwerp en drukwerk van het naamkaartje werd gekozen voor een opstaand kaartje met voor- en achterkant in 2 kleuren op een luxueus glanspapier.
Op de achterkant van het groetenkaartje werden schrijflijntjes voorzien om een boodschap op te schrijven. Naast het ontwerp en drukwerk kozen we hier een bijpassende zwarte omslag.
Voor het jaar 2019 creëerden we een gepersonaliseerde kalender waarbij elke maand voorzien werd van een ander kunstwerk. Wij zorgden voor het ontwerp en coördineerden ook het drukwerk.
Voor het jaar 2019 creëerden we een gepersonaliseerde kalender waarbij elke maand voorzien werd van een ander kunstwerk. Wij zorgden voor het ontwerp en coördineerden ook het drukwerk.
Een nieuwe uitdaging voor Caroline Jespers wiens interesse voor schilderijen en beeldende kunst uitgroeide tot een passie. Voor de kunstgalerij creëerden we een gloednieuw, stijlvol logo met bijhorende huisstijl en afgeleiden.
Stijlvolle brochure van 16 pagina's om prospecten te informeren.
Stijlvolle brochure van 16 pagina's om prospecten te informeren
Stijlvolle brochure van 16 pagina's om prospecten te informeren
Voor Loma Air creëerden we Engelstalige imagobrochure van 24 pagina's die ingezet wordt op talrijke beurzen. Ontwerp, samenstelling, revisie van de teksten en druk werden door ons verzorgd.
Voor Loma Air creëerden we Engelstalige imagobrochure van 24 pagina's die ingezet wordt op talrijke beurzen. Ontwerp, samenstelling, revisie van de teksten en druk werden door ons verzorgd.
Begin september 2017 werden de nieuwe gebouwen van Loma Air in het Industriepark van Heist-op-den-Berg feestelijk ingehuldigd. Deze wereldspeler op vlak van onderhoud en revisie van motoren van kleine vliegtuigen vierde dat met rondleidingen en een receptie. Wij zorgden voor het design en het drukwerk van de uitnodigingen en combineerden stijlvol zwart met feestelijke, gouden accenten.
Begin september 2017 werden de nieuwe gebouwen van Loma Air in het Industriepark van Heist-op-den-Berg feestelijk ingehuldigd. Deze wereldspeler op vlak van onderhoud en revisie van motoren van kleine vliegtuigen vierde dat met rondleidingen en een receptie. Wij zorgden voor het design en het drukwerk van de uitnodigingen en combineerden stijlvol zwart met feestelijke, gouden accenten.
De genodigden op de receptie ter gelegenheid van de opening van de nieuwe gebouwen van Loma Air in het Industriepark van Heist-op-den-Berg werden verwend met een waardebon in een mooi pochetje.
Wie of wat is Loma Air? Om dat toe te lichten creëerden we een algemeen foldertje (drieluik in rolvouw) met bedrijfsinformatie en zorgden we voor het drukken ervan.
Wie of wat is Loma Air? Om dat toe te lichten creëerden we een algemeen foldertje (drieluik in rolvouw) met bedrijfsinformatie en zorgden we voor het drukken ervan.
Voor de Serafijnbieren realiseerden we een logorestyling en werden er op basis daarvan etiketten ontworpen voor op de flesjes in aangepaste kleuren. Elk bier kreeg hierbij een eigen kleur.
Voor elk Serafijntje (de Serafijn-jenevers) werd een apart kaartje ontworpen dat aan de flesjes bevestigd wordt.
Op deze affiche krijg je een mooi overzicht van alle Serafijnbieren en -likeuren.
De prospectiemap van Serafijn straalt een zonnige gloed uit, ontwerp en druk werden door ons verzorgd.
Bij bier hoort ook een bierkaartje! In dezelfde stijl als de rest van het drukwerk creëerden we ook hiervoor het ontwerp.
Voor Mollekens - Celis in Duffel realiseerden we een mooie brochure waarin elk van hun activiteiten aan bod komt gecombineerd met heel wat interessante tips, eigen realisaties en troeven.
Voor Mollekens - Celis in Duffel realiseerden we een mooie brochure waarin elk van hun activiteiten aan bod komt gecombineerd met heel wat interessante tips, eigen realisaties en troeven.
De lay-out van de website werd doorgetrokken in een naamkaartje met alle praktische informatie waarvan we ook het drukwerk verzorgden.
Op het Cultuurplein voorzagen we de houten zuil van een zeildoek met daarop het campagnebeeld en het programma van 'Winter in Heist', een organisatie van het Bergstraatcomité tijdens de gezelligste periode van het jaar.
Ook het torengebouw, ter hoogte van de berg in Heist-op-den-Berg, werd voorzien van een opvallend spandoek om 'Winter in Heist', een organisatie van het Bergstraatcomité aan te kondigen.
Benieuwd naar het programma van Winter in Heist? In de Heistse winkelstraat vind je her en der stoepborden met de aankondiging van het programma.
Het parkeerbeleid in het centrum was niet zo duidelijk voor de Bergstraatbezoekers. Op de meeste locaties moet je een parkeerschijf leggen maar dat was niet zo goed gesignaliseerd. Dat vroeg om een campagne! Het resultaat is de parkeerheld waarvoor we het campagnebeeld creëerden en de bijhorende ontwerpen voor signalisatie in het straatbeeld.
Het lentefestival, de braderij, het herfstfestival, winter in Heist of de Sint die op bezoek komt ... De Bergstraat is een levendige straat en al die activiteiten moeten aangekondigd worden. Enkele weken voor een bepaalde activiteit zal je in de straat, bijvoorbeeld bij de handelaars, affiches tegenkomen met een aankondiging hiervan.
Voor Bike Center creëerden we een stijlvolle prospectiemap waarin offertes ideaal gepresenteerd en meegegeven kunnen worden.
In maart 2017 opende Bike Center een nieuw filiaal in Lier. Om de opening ter plekke aan te kondigen moest een belettering voorzien worden aan de nieuwe winkel. Wij zorgden voor een opvallend ontwerp om het openingsweekend aan te kondigen.
De zomereditie van C-magazine wordt uitgebracht op een handig A5-formaat en staat boordevol zomerse tips.
In de C-Zomer Special wordt samengewerkt met de gemeente Heist-op-den-Berg. Samen met hen stellen we een kalender op met alle zomeractiviteiten in de gemeente, georganiseerd door de gemeente of verenigingen, die integraal gepubliceerd wordt.
In de feestbrochure van Chris Scheirs worden alle gerechten gebundeld die je voor de eindejaarsfeesten kan bestellen. Deze brochure, die 8 pagina's telt, wordt speciaal afgewerkt met een plastificatie die het geheel een stijlvolle meerwaarde geeft.